joi, 27 martie 2014

Un alt inceput

          Pentru inceput va intampin cu un bun venit in coltisorul meu cu comori , cu speranta ca va voi incanta privirile si ca va voi starni imaginatia. Cand iti propui sa incepi ceva, indiferent daca o faci doar ca un hobby sau daca vrei mai mult ( si aici ma refer la o mica afacere), important este sa existe acea pasiune pentru frumos si dorinta arzatoare sa iasa ceva unic din mana ta. Asta este si povestea mea. O poveste ca a multor persoane iubitoare de arta handmade. Ca sa fiu sincera, am initiat totul din pura curiozitate. Am vrut sa vad daca am destula imaginatie, indemanare , viziune catre nou si frumos.
         Cu toate ca sunt la inceputul acestui drum si cum ideile iti vin de obicei pe parcurs, dupa ce capeti putina indemanare, dupa ce te obisnuiesti cu accesoriile ( marimi, culori, combinatii), eu sper totusi ca primele mele creatii sa va placa destul cat sa le cumparati.
         Am calatorit virtual mai bine de doua luni sa ma documentez si printre altele am dat si de cateva sfaturi. Unul din aceste sfaturi era sa creezi bijuterii orientandu-te si hotarandu-te pentru o categorie de cumparatori. Eu sunt de alta parere. Este adevarat ca in timp ne creeam stilul nostru dar asta nu inseamna ca trebuie sa ne limitam. Eu personal am decis sa incerc mai multe tehnici asa ca veti gasi diferite stiluri de bijuterii: argint 925 cu cristale swarovski, bijuterii placate cu argint si perle swarovski, cu zamac si pietre semipretioase, impletituri din margele micute si chiar asa zisele glabonturi din diferite materiale mai ieftine. Pentru mai multe detalii puteti sa-mi lasati un mesaj pe pagina de Facebook https://www.facebook.com/BijuteriihandmadebyLacry., unde veti afla despre zamac, cum sa aflati ce marime de inel vi se potriveste, culori pentru cristale swarovski , etc.
 





     Va urez calatorie placuta in lumea handmade!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Astept pareri si sugestii.